Friday, August 1, 2008

New Feet Wanted


Nya skor=Gamla fötter
Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj… Ingen fara, de e bara jag som kommer gående i mina grymt obekväma skor. Måste ge riktigt mycket cred till alla ryska donnor som klara gå hela dan, spelar ingen roll hur långt, i klackar aldrig mindre än 10 centimeter (mina fötter såg ut så här för nån da sen). Själv går jag nu till jobbet i gympadojjor och när jag väl kommer till entren bytar jag till mina ”advokat firma skor”. Våra vakter viker sig dubbla varje gång men det kan jag bjuda på, det gör i alla fall inte lika ont! Ni vet vad man säger; vill man vara fin får man lida pin! Tror jag har förstått innebörden av det nu… Killar, klaga aldrig; vi har det värre. Period.
Wanted:New feet!
New shoes= Old feet

Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj… What’s that? Oh, it’s only me making my way through the city in my awfully uncomfortable shoes. Have to give an enormous amount of credit to the Russian girls that are able to walk the whole day, no matter how far, in heels no less than 10 centimeters (my feet were looking like this a couple of days ago after wearing a peer of new shoes). Personally I’m now walking to work wearing sneakers, and once I’m entering the building I change to my “law firm shoes”. Our guards are cracking themselves up but I can give them that one, at least is not as painful! A Swedish saying goes; “Om man vill vara fin får man lida pin!”, meaning “If you want to look good you gotta suffer!” think I got the meaning of that one now Guys, don’t ever complain: we’ve got it worse than you do. Period.

No comments:

Post a Comment